Ψηφιακή Φροντίδα Υγείας με Επίκεντρο τον Ασθενή

Η TMA και η Ewave προσφέρουν εργαλεία εστιασμένα στον ασθενή όπως ιατρικό CRM, online portals, mobile apps και σύστημα ραντεβού – για μεγαλύτερη πρόσβαση, αυτονομία και ποιοτική φροντίδα.

Πρόσβαση & Ενδυνάμωση

Η σύγχρονη φροντίδα υγείας οφείλει να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες απαιτήσεις για προσβασιμότητα, εξατομίκευση και ευκολία. Η TMA, σε συνεργασία με την Ewave, προσφέρει μια ολοκληρωμένη σουίτα εργαλείων που βάζουν τον ασθενή στο επίκεντρο. Από τις έξυπνες κρατήσεις ραντεβού έως την πρόσβαση στα ιατρικά δεδομένα από κινητό, οι ασθενείς αποκτούν αυτονομία, ενώ οι οργανισμοί επωφελούνται από βελτιωμένη αποδοτικότητα και υψηλότερη ποιότητα εξυπηρέτησης.

EWAVE Ιατρικό CRMΟργανωμένη & Αποτελεσματική Διαχείριση Αιτημάτων

Το ολοκληρωμένο ιατρικό CRM της Ewave προσφέρει ένα κεντρικό σημείο διαχείρισης αιτημάτων για ασθενείς και παρόχους.
Με ενσωματωμένη αυτοματοποίηση εργασιών (BPM), οι επαναλαμβανόμενες ενέργειες ολοκληρώνονται αυτόματα, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας τα λάθη. Επιπλέον, υποστηρίζονται εξωτερικά κανάλια επικοινωνίας (WhatsApp, Facebook) μέσω business APIs, διευρύνοντας την εμβέλεια εξυπηρέτησης.

Το προσωπικό εργάζεται σε ενοποιημένα dashboards χωρίς εναλλαγή συστημάτων

Οι ασθενείς ανοίγουν, παρακολουθούν ή ενημερώνουν αιτήματα μέσω portal ή app

Όλα τα αιτήματα καταγράφονται στο ιστορικό του προφίλ με αρχεία και μεταδεδομένα

Ιστοσελίδες Υγείας

Το Ψηφιακό «Πρώτο Βήμα» προς τη Φροντίδα

Η ιστοσελίδα είναι συχνά το πρώτο σημείο επαφής για κάθε ασθενή. Η TMA, αξιοποιώντας τις in-house ομάδες γραφιστικής και περιεχομένου της Ewave, βοηθά τους παρόχους να χτίσουν ιστοσελίδες που:

Προσφέρουν εύκολη πλοήγηση και σαφή παρουσίαση υπηρεσιών

Ενισχύουν την αυτοεξυπηρέτηση, μειώνοντας τις τηλεφωνικές αιτήσεις

Επιτρέπουν στους ασθενείς να παίρνουν σωστές αποφάσεις

EWAVE Ιστοσελίδες ΥγείαςΜε μια ματιά

Στόχος μας: να αντανακλά η ψηφιακή παρουσία την ποιότητα φροντίδας του οργανισμού σας.
Patient Portals

Ολοκληρωμένη Πρόσβαση σε Υπηρεσίες & Δεδομένα Υγείας

Το online patient portal της Ewave αποτελεί βασικό πυλώνα ψηφιακής φροντίδας, με δυνατότητες όπως:

EWAVE Patient PortalsΜε μια ματιά

Το portal είναι πλήρως συμβατό με τρίτα συστήματα (EMRs, φαρμακεία, εργαστήρια) μέσω HL7, διασφαλίζοντας συνέπεια και μείωση διπλών ενεργειών.

Κράτηση ραντεβού μέσω έξυπνης μηχανής αναζήτησης

Συνταγές και αιτήματα επανάληψης μέσω του φαρμακευτικού module

Πρόσβαση σε εργαστηριακά αποτελέσματα και διαγνώσεις

Ασφαλείς πληρωμές για υπηρεσίες ή ασφαλιστικά προγράμματα

Συνταγές και αιτήματα επανάληψης μέσω του φαρμακευτικού module

Mobile App

Όλη η Υγεία στο Χέρι του Ασθενή

Με την κυριαρχία των smartphones, η mobile εφαρμογή της Ewave φέρνει όλες τις δυνατότητες του portal στο κινητό. Οι ασθενείς μπορούν:

Να κλείσουν ραντεβού και να δουν διαθεσιμότητα ιατρών

Να πραγματοποιήσουν ασφαλείς πληρωμές

Να δουν αποτελέσματα και λεπτομέρειες συνταγών

Να έχουν πρόσβαση στο ιατρικό ιστορικό τους

EWAVE Mobile AppΜε μια ματιά

Η εφαρμογή ενοποιείται με τα διοικητικά και ιατρικά συστήματα, και υποστηρίζει διασύνδεση με τρίτες πλατφόρμες (π.χ. εργαστηριακά, φαρμακεία), προσφέροντας αδιάλειπτη εμπειρία ανεξαρτήτως backend.
Σύστημα Ραντεβού

Ευέλικτη & Πολιτικοκεντρική Διαχείριση

Το σύστημα κρατήσεων της Ewave προσφέρει:

EWAVE Σύστημα ΡαντεβούΜε μια ματιά

Κάθε γιατρός ή κλινική ρυθμίζει τις διαθεσιμότητές του και έχει πλήρη έλεγχο στο ημερολόγιό του, διασφαλίζοντας άψογη λειτουργία και έγκαιρη εξυπηρέτηση των ασθενών.

Online κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο μέσω portal ή app

Κεντρική διαχείριση ημερολογίων για κλινικές και ιατρούς

Επιλογές ραντεβού: δια ζώσης, τηλεϊατρικά, τηλεφωνικά ή κατ’ οίκον

Διασύνδεση με τρίτα συστήματα μέσω APIs

Εφαρμογή πολιτικών: παραπεμπτικά, συμμετοχές, περιορισμοί

Γιατί να Επιλέξετε τα Εργαλεία Ewave με την Υλοποίηση της TMA

Online, τηλεφωνικά, ή διά ζώσης, με την ενσωμάτωση των patient-centric modules της Ewave, η TMA βοηθά οργανισμούς να κρατούν τον ασθενή στο επίκεντρο.
Επικοινωνία

Ενισχύσουν την πρόσβαση και τη διαφάνεια

Μειώσουν τον διοικητικό φόρτο στα τηλεφωνικά κέντρα

Ενδυναμώσουν τους ασθενείς μέσω εργαλείων αυτοεξυπηρέτησης

Παρέχουν συνεπή δεδομένα σε όλα τα κανάλια

Ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις για προσωποποιημένη φροντίδα

Στρατηγικοί Συνεργάτες

CISCO
Hewlett Packard
Dell
Microsoft
vm ware

Συμμετοχές σε Οργανισμούς & Clusters

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα του κλάδου.
Newsletter Form - EL